JUTTUgram 21: #imbossy

Het gloednieuwe Juttugram staat in het teken van #imbossy, because JUTTU wants it all. Deze herfst gaan we in edgy prints, trendy kleuren en retro vibes gekleed naar het werk. De seventies zijn weer helemaal terug van weggeweest en inspireren je op en naast de werkvloer.

Hij: Polo, € 79,95 - 4funkyflavors / Horloge, € 89,95 - Komono ​
Zij: Haarclip, € 19 - Becksöndergaard / Blouse, € 44,99 - Orfeo / Jurkje, € 69,99 - Orfeo
Hij: Polo, € 79,95 - 4funkyflavors / Horloge, € 89,95 - Komono ​

SO 70'S

De seventies beleven een comeback met in de hoofdrol ribfluweel, animal prints en oker-, en oranjetinten. Trend van het moment: Out with the new, in with the old. Denk daarbij aan klompjes, haakwerk, denim dresses en wijde broeken om helemaal office proof gekleed te gaan.

Wij zijn alvast helemaal on board met de nieuwste herfsttrends: opvallende patronen, stoere musthaves en retro stoffen. Zo kent ribfluweel dit seizoen een revival: warm, kleurrijk, aaibaar en zelfs een tikje groovy. Deze stof kan best tegen een stootje en wordt graag gedragen in combinatie met een gedurfde print. Het speelse jurkje van Orfeo staat alvast op onze wishlist.

Tweede trend alert: Ruiten zijn de nieuwe streepjes. Waag je aan een print-on-print met een gekleurde bollenblouse en een full suit van Y.A.S. voor haar. ​ Naast de klassieke ruit, staat vooral de Schotse ‘tartan’ deze herfst weer in de kijker.

Vetplantje in glazen bol, € 19,50 - Bluet / Spiegel in ruitvorm, € 6,95 - Madam Stoltz / Rotan spiegel, € 69,95 - &Klevering / Plant in glazen pot, € 79 - Bluet / Plant in glas met kurk, € 16,50 - Bluet / Cactus in glas, € 15 - Bluet / Coffee Syrup, € 7,95 - Nicolas Vahé / Lepeltje (set van 2), € 19,95 - Doing Goods / Porseleinen beker, € 7,95 - Pomax / Glasbox, € 9,95 - Madam Stoltz / A5 notebook, € 12,50 - Wouf / A6 Notebook, € 8,75 - Wouf / Kader, € 29,95 - Wijck / A4 poster Amsterdam, € 9,95 - Wijck / Kader, € 49,95 - Wijck / Poster Brussel (40 x 50 cm), € 29,95 - Wijck / Pennenzak, € 45 - Matt & Nat / Glasbox, € 6,95 - Madam Stoltz / Bloempotje,€ 5,95 - Madam Stoltz / Opbergpotje in terrazzo, € 12,95 - HK Living / Geurkaars, € 11,95 - HK Living / Tafellamp, € 119,95 - HK Living / Houten theekop, € 9,95 - Serax

MAKE IT WORK

Geen leuke werkplek, geen resultaten, right? Juttugram staat boordevol inspiratie om de perfecte bureaugoodies scoren.

- Een portie zuurstof, een betere focus: al die uren aan je bureau vragen wat extra groen. Een gatenplant, cactus of polkadot begonia: creatief groenbedrijf Bluet zorgt voor méér sfeer en betere prestaties met haar ecologisch en fairtrade geteelde planten.

- Het Amsterdamse Wijck citytript de wereld rond en maakt geen foto’s maar schetsen van haar én onze favoriete wijken en steden. Van Le Marais over Manhattan tot de Marollen: stuk voor stuk ingekaderde droombestemmingen om even de focus bij te verliezen. ​ Eyecatcher op elke bureau!

- Wél de looks, niet het leed: vegans & animal lovers zweren bij  Matt & Nat. Dit Canadese accessoiremerk werkt niet met dierlijke bestanddelen en zoekt elk seizoen naar nieuwe manieren om duurzaam te produceren. Trouwens, Tobey Maguire en Charlize Theron zijn fan. Just saying…

-  Cheer up everyday life… met dat motto in het achterhoofd kruipt het Amsterdams atelier &Klevering  dagelijks achter de ontwerptafel. Sinds 1992 resulteert dat in alledaagse interieurspullen, zoals spiegels, vaasjes en kaarsenhouders, met een vrolijke, funky twist.

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie kan je terecht op de Prezly Newsroom

Om de collectie te ontlenen gelieve contact op te nemen met [email protected]

Persberichten in je mailbox

Over JUTTU